Ksenon na wymianę, a wyjazd zagraniczny

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Dariusz_B11
    Classic
    • 2011
    • 8

    Ksenon na wymianę, a wyjazd zagraniczny

    Witam serdecznie,
    mam taki problem-podczas pracy silnika na "luzie",jak i podczas dodawania "gazu"podczas jazdy,słychac dziwne dzwieki przypominające grzechotanie,brzęk.Wszystko wskazuje na to ze dzwięki te dochodzą z układu wydechowego.Byłem u trzech mechaników i kazdy z nich mi powiedział ze na 90% jest katalizator do wymiany.Pytanie moje brzmi czy ktos miał podobny problem i czy to faktycznie kataliztor czy moze cos innego-bo jak mam wydac na nowy 700zł a ta usterka bedzie nadal to będę niepcieszony :-).Prosze o podpowiedzi.Z góry dziękuje!!!
    PS:dodam ze układ wydechowy mam nowy-jakies dwa/trzy miesiące.
  • genesis
    Ambiente
    • 2010
    • 232

    #2
    Ksenon na wymianę, a wyjazd zagraniczny

    Jak wiemy w niektórych krajach obowiązkowy jest drugi zapasowy zestaw żarówek. Jak to wygląda w przypadku ksenonów? Powinienem zakupić i wozić ze sobą jeden żarnik? Przecież nawet jak się przepali to w wielu samochodach nie ma szans go wymienić na środku drogi.
    DADRL wyłącz światła - włącz myślenie

    Komentarz

    • Morgoth
      L&K
      • 2010
      • 1116

      #3
      Zamieszczone przez genesis
      Powinienem zakupić i wozić ze sobą jeden żarnik?
      Bez jaj :szeroki_usmiech :lol:
      Morgoth

      Rozsądni ludzie dostosowują się do świata, nierozsądni nieugięcie starają się dostosować świat do siebie.
      G.B.Show

      Komentarz

      • Maicroft
        Moderator
        S_OCP MemberModeratorr
        • 2004
        • 25757
        • Audi

        #4
        Teoretycznie tak, ale z drugiej strony instrukcja pisze ze tych zarnikow NIE wymieniamy sami tylko jedziemy do serwisu. Jestem ciekaw co na to Policja, bo normalna zarowke na drodze zmienimy i jest OK, a tu przeciez jestesmy w drodze do serwisu na wymiane.
        Spritmonitor.de

        Komentarz

        • tomil
          L&K
          S_OCP Member
          • 2008
          • 1179

          #5
          Słyszałem komentarz- liczy się sztuka i może być nawet przepalona, ale sztuka to sztuka.
          It doesn't matter what we're losing
          It only matters what we're going to find!

          Komentarz

          • Morgoth
            L&K
            • 2010
            • 1116

            #6
            Zamieszczone przez Maicroft
            Jestem ciekaw co na to Policja, bo normalna zarowke na drodze zmienimy i jest OK, a tu przeciez jestesmy w drodze do serwisu na wymiane.
            To zależy od kraju, jak znam życie w Szwajcarii nie dość że zapłacisz mandat za jazdę bez jednego światła, to jeszcze uczynni policjanci zaczekają razem z Tobą na pomoc drogową, którą będzie trzeba zamówić i odholować auto do serwisu. Warto wtedy mieć assistance
            Morgoth

            Rozsądni ludzie dostosowują się do świata, nierozsądni nieugięcie starają się dostosować świat do siebie.
            G.B.Show

            Komentarz

            • winni77
              RS
              • 2009
              • 2183
              • Octavia II combi (1Z5)
              • CAXA 1.4 TSI 122 KM

              #7
              Zamieszczone przez Maicroft
              a tu przeciez jestesmy w drodze do serwisu na wymiane.
              Ale przecież xenon nie pada "od razu" tylko najpierw zmienia kolor?
              Mój "Batmobil"

              Komentarz

              • tomil
                L&K
                S_OCP Member
                • 2008
                • 1179

                #8
                Zamieszczone przez winni77
                Ale przecież xenon nie pada "od razu" tylko najpierw zmienia kolor?
                Ale to chodzi o zapas a nie padniętą żarówkę. Gdzieniegdzie sprawdzają ten zapas.
                It doesn't matter what we're losing
                It only matters what we're going to find!

                Komentarz

                • eX
                  Elegance
                  • 2006
                  • 980

                  #9
                  Zamieszczone przez Maicroft
                  Teoretycznie tak, ale z drugiej strony instrukcja pisze ze tych zarnikow NIE wymieniamy sami tylko jedziemy do serwisu. Jestem ciekaw co na to Policja, bo normalna zarowke na drodze zmienimy i jest OK, a tu przeciez jestesmy w drodze do serwisu na wymiane.
                  w Yetim, gadalem z mechanikiem w aso trzebia zrzucic caly przod, lacznie z rozpinaniem chlodnic czas operacyjny ok 2.5-3h :diabelski_usmiech

                  Komentarz

                  • t271828
                    Elegance
                    • 2008
                    • 928

                    #10
                    Re: Ksenon na wymianę, a wyjazd zagraniczny

                    Zamieszczone przez genesis
                    Jak wiemy w niektórych krajach obowiązkowy jest drugi zapasowy zestaw żarówek. Jak to wygląda w przypadku ksenonów? Powinienem zakupić i wozić ze sobą jeden żarnik? Przecież nawet jak się przepali to w wielu samochodach nie ma szans go wymienić na środku drogi.
                    Kup zwykly zestaw (z zarowka h7) i woz go ze soba w celu okazania policji, w wielu
                    samochodach nie ma mozliwosci wymiany zarowki w warunkach polowych a zestaw
                    trzeba wozic - dura lex, sed lex (durne prawo ale prawo )

                    Komentarz

                    • voytek
                      Rider
                      • 2010
                      • 480
                      • Octavia III (5E3)
                      • CZDA 1.4 TSI 150 KM

                      #11
                      Obowiązek wożenia zapasowych żarówek dotyczy tyko aut zarejestrowanych w kraju, w którym taki przepis obowiązuje. Zgodnie z Konwencją Wiedeńską pojazd musi być wyposażony zgodnie z przepisami kraju, w którym został zarejestrowany. Pamiętacie głośną sprawę karania polskich kierowców w Niemczech za brak odpowiednio wyposażonej apteczki? Okazało się to niezgodne z Konwencją (w Polsce apteczka nie należy do obowiązkowego wyposażenia) i musieli zaprzestać tego procederu. Podobnie jest z zapasowymi żarówkami - polskie prawo nie nakłada obowiązku posiadania takowych, więc policja w innych krajach nie powinna tego od nas wymagać.
                      Inna sprawa, że czasem lepiej kupić za kilkadziesiąt złotych komplet żarówek i mieć spokój, niż procesować się z nadgorliwą policją w innym kraju.

                      Komentarz

                      • WojtekSz
                        Ambiente
                        • 2009
                        • 159

                        #12
                        Zamieszczone przez voytek
                        Obowiązek wożenia zapasowych żarówek dotyczy tyko aut zarejestrowanych w kraju, w którym taki przepis obowiązuje. Zgodnie z Konwencją Wiedeńską pojazd musi być wyposażony zgodnie z przepisami kraju, w którym został zarejestrowany. Pamiętacie głośną sprawę karania polskich kierowców w Niemczech za brak odpowiednio wyposażonej apteczki? Okazało się to niezgodne z Konwencją (w Polsce apteczka nie należy do obowiązkowego wyposażenia) i musieli zaprzestać tego procederu. Podobnie jest z zapasowymi żarówkami - polskie prawo nie nakłada obowiązku posiadania takowych, więc policja w innych krajach nie powinna tego od nas wymagać.
                        Inna sprawa, że czasem lepiej kupić za kilkadziesiąt złotych komplet żarówek i mieć spokój, niż procesować się z nadgorliwą policją w innym kraju.
                        http://pl.wikipedia.org/wiki/Konwenc...ruchu_drogowym
                        I tu kolega (imiennik) ma absolutną rację :!: I w kwestii konwencji i w kwesti świętego spokoju kosztem zestawu żarówek

                        pozdr
                        SCOUT 2.0 FSI (BVX)

                        Komentarz

                        Pracuję...